מנהרות חיזבאללה : תיעוד השמדת מנהרת הענק של חיזבאללה ישראל היום - במסגרת פעילות צהל לאיתור מנהרות חיזבאללה במבצע מגן צפוני נייד צהל תותחים וכן ערך גיוס חלקי של מילואים.

מנהרות חיזבאללה : תיעו×" ×"שמ×"ת מנ×"רת ×"ענק של ×—×™×–×'אלל×" ישראל ×"יום - במסגרת פעילות צהל לאיתור מנהרות חיזבאללה במבצע מגן צפוני נייד צהל תותחים וכן ערך גיוס חלקי של מילואים.. בצהל ובמערכת הביטחון נערכו זמן רב למבצע שנחשף הלילה, ודובר צהל אומר היום שעל פי ההערכות הוא יימשך מספר שבועות. קצין בכיר בצהל הבהיר כי המבצע לא הסתיים. הצבא החל בשלב הנטרול וההשמדה של מנהרות הטרור ההתקפיות של חיזבאללה שהתגלו עד כה במסגרת מבצע 'מגן צפוני'. לבב ויינברג, חקלאי ממטולה שבמטע שלו התגלתה מנהרה, סיפר הערב (רביעי) בתוכניתנו רצועת הביטחון כי היה שקט בקרב התושבים אחרי מלחמת. ישראל טוענת שבחפירת המנהרות הוחל.

הפעילות צפויה להתרחב לנקודות נוספות בגבול לבנון: מנהרות הטרור של חיזבאללה מולאו בחומרים שונים ובבטון שהוזרם למנהרות, התוצאה לא איחרה לבוא ורחובות באחד הכפרים בדרום לבנון מולאו בחומרים. מפעילות חיזבאללה בגבול עולה כי הארגון הופתע, ולא קישר בין המהלכים האחרונים בישראל לסוגיית המנהרות. ישראל טוענת שבחפירת המנהרות הוחל. עד כה לא דווח על נפגעים בלבנון.

N12 תיעו×
N12 תיעו×" ×'לע×"×™ מתוך מנ×"רות ×—×™×–×'אלל×" אנחנו ×'אים עו×" 800 from img.mako.co.il
ברקע מבצע 'שומר החומות' המתנהל נגד חמאס, הערב פורסם כי חיזבאללה בנה רשת מנהרות תת קרקעיות בתוך שטח לבנון, כשהמטרה להפתיע את כוחות צהל במקרה שהאחרונים. ישראל תציג בדיון הוכחות, כי המנהרות האלה פגעו בריבונות שלה ונועדו לאפשר לכוחות חיזבאללה לחדור לישראל ספק רב באם המנהרות שעליהן ישראל וצהל מדברים, הן מנהרות טרור. גויסו כוחות שונים למילואים למערכים מסוימים כמו לאמן ולחיל האוויר. הרב המקובל יהודה ויד ימינו הרב משה, לצורך איתור מנהרות חיזבאללה בצפון. ישראל טוענת שבחפירת המנהרות הוחל. מנהרות הכותל, מעין ׳מנהרת זמן׳ בירושלים העתיקה, חושפות את המבקר בהן למבנים, אתרים וממצאים השופכים אור מיוחד על החיים בעיר בתקופת הזוהר שלה, ימי בית שני. מנהרות הטרור של חיזבאללה מולאו בחומרים שונים ובבטון שהוזרם למנהרות, התוצאה לא איחרה לבוא ורחובות באחד הכפרים בדרום לבנון מולאו בחומרים. סרוגים | תחקיר באתר 'זמן ישראל' חושף כי צהל השתמש בשני מקובל כדי לאתר מנהרות במהלך מבצע מגן צפוני.

קצין בכיר בצהל הבהיר כי המבצע לא הסתיים.

בתחילת דצמבר האחרון הודיע צהל על יציאה למבצע מגן צפוני, לחשיפה ולנטרול מנהרות טרור שחפר חיזבאללה לתוך שטח ישראל. במסגרת פעילות צהל לאיתור מנהרות חיזבאללה במבצע מגן צפוני נייד צהל תותחים וכן ערך גיוס חלקי של מילואים. קצין בכיר בצהל הבהיר כי המבצע לא הסתיים. הרב המקובל יהודה ויד ימינו הרב משה, לצורך איתור מנהרות חיזבאללה בצפון. דמיינו מכונית ללא נהג, עמוסת חומרי נפץ, בדרך לפיגוע. תיעוד יוצא דופן של הקולות והמעבדה שעזרו לחשוף את מנהרות חיזבאללה. סיור במנהרות הכותל מגלה את חלקיו הנסתרים של הכותל. ברקע מבצע 'שומר החומות' המתנהל נגד חמאס, הערב פורסם כי חיזבאללה בנה רשת מנהרות תת קרקעיות בתוך שטח לבנון, כשהמטרה להפתיע את כוחות צהל במקרה שהאחרונים. מיקום המנהרה השנייה שנמצאה לא הותר לפרסום, אך התושבים ביישוב הסמוך עודכנו. פריצת הדרך במאמצי צהל לאתר את מנהרות חיזבאללה אירעה לפני מעט יותר משנה. ארגון הטרור חיזבאללה בתגובה לתקקיפות צהל בדרום לבנון: See more of ‎חשיפת מנהרות חיזבאללה‎ on facebook. לבב ויינברג, חקלאי ממטולה שבמטע שלו התגלתה מנהרה, סיפר הערב (רביעי) בתוכניתנו רצועת הביטחון כי היה שקט בקרב התושבים אחרי מלחמת.

במסגרת פעילות צהל לאיתור מנהרות חיזבאללה במבצע מגן צפוני נייד צהל תותחים וכן ערך גיוס חלקי של מילואים. סיור במנהרות הכותל מגלה את חלקיו הנסתרים של הכותל. הארסנל של חיזבאללה התחזק בעשור האחרון מ־30 אלף רקטות ל־150 אלף, שרובן גם ארוכות, מדוייקות וכבדות יותר ומגיעות לכמעט כל יעד אסטרטגי בישראל. גויסו כוחות שונים למילואים למערכים מסוימים כמו לאמן ולחיל האוויר. שנה אחרי המבצע שבו נוטרלו מנהרות הטרור של חיזבאללה, יצאנו לסיור לאורך גבול הצפון המתוח.

צ×
צ×" ל פוצץ לראשונ×" מנ×"ר×" ×'צפון from www.ynet.co.il
היום הראשון של מבצע מגן צפוני. יורם שוייצר בשיחה על רבדיו השונים של המבצע הצבאי המתגלגל בגבול הצפון לחשיפת מנהרות חיזבאללה. מנהרות הכותל, מעין ׳מנהרת זמן׳ בירושלים העתיקה, חושפות את המבקר בהן למבנים, אתרים וממצאים השופכים אור מיוחד על החיים בעיר בתקופת הזוהר שלה, ימי בית שני. גויסו כוחות שונים למילואים למערכים מסוימים כמו לאמן ולחיל האוויר. כעת חוזר הארגון לעסוק במטרתו הקבועה מאז היווסדו: ישראל תציג בדיון הוכחות, כי המנהרות האלה פגעו בריבונות שלה ונועדו לאפשר לכוחות חיזבאללה לחדור לישראל ספק רב באם המנהרות שעליהן ישראל וצהל מדברים, הן מנהרות טרור. Make social videos in an instant: סיור במנהרות הכותל מגלה את חלקיו הנסתרים של הכותל.

שניים ממפקדי צהל, בגולן ובגליל, מספרים על הפריסה המחודשת של הארגון השיעי ששב ממלחמת האזרחים הסורית.

חשיפת פעילות חיזבאללה לחפירת מנהרות התקפיות הבוקר (שלישי) בגבול הצפון עוררה מספר שאלות לגבי מוכנות צהל לתרחישים שכאלו, בטח שעל רקע שמועות וטענות של תושבים ביישובי הצפון לאורך השנים. עד כה לא דווח על נפגעים בלבנון. מפעילות חיזבאללה בגבול עולה כי הארגון הופתע, ולא קישר בין המהלכים האחרונים בישראל לסוגיית המנהרות. הפעילות צפויה להתרחב לנקודות נוספות בגבול לבנון: היום השמיני למבצע מגן צפוני וכבר שלוש מנהרות חיזבאללה התגלו בשטח ישראל. מאמץ מדיני להצגת פניו האמיתיים של חיזבאללה. גויסו כוחות שונים למילואים למערכים מסוימים כמו לאמן ולחיל האוויר. במסגרת פעילות צהל לאיתור מנהרות חיזבאללה במבצע מגן צפוני נייד צהל תותחים וכן ערך גיוס חלקי של מילואים. מיקום המנהרה השנייה שנמצאה לא הותר לפרסום, אך התושבים ביישוב הסמוך עודכנו. הארסנל של חיזבאללה התחזק בעשור האחרון מ־30 אלף רקטות ל־150 אלף, שרובן גם ארוכות, מדוייקות וכבדות יותר ומגיעות לכמעט כל יעד אסטרטגי בישראל. Make social videos in an instant: יורם שוייצר בשיחה על רבדיו השונים של המבצע הצבאי המתגלגל בגבול הצפון לחשיפת מנהרות חיזבאללה. בתחילת דצמבר האחרון הודיע צהל על יציאה למבצע מגן צפוני, לחשיפה ולנטרול מנהרות טרור שחפר חיזבאללה לתוך שטח ישראל.

בעצם, דמיינו צי שלם, המשוגר בו ברגע, מציף את כבישי ישראל, חוסם מנהרות ומחלפים, מתפוצץ על בסיסים. Make social videos in an instant: מאמץ מדיני להצגת פניו האמיתיים של חיזבאללה. צהל יאטום את מנהרת חיזבאללה האחרונה שחצתה לישראל. דמיינו מכונית ללא נהג, עמוסת חומרי נפץ, בדרך לפיגוע.

אחרי מ×'ן צפוני צ×
אחרי מ×'ן צפוני צ×" ל פורס תשתית לזי×"וי מנ×"רות חו×"רות מל×'נון from images1.ynet.co.il
Use custom templates to tell the right story for your business. האם יוניפיל ,באמת, מתעלם מהימצאות מנהרות באזור בו חיזבאללה אינו מורשה להיות נוכח בכלל? סיור במנהרות הכותל מגלה את חלקיו הנסתרים של הכותל. מאמץ מדיני להצגת פניו האמיתיים של חיזבאללה. המבצע להשמדת מנהרות הטרור של חיזבאללה הסתיים בהענקת אות הערכה וציונים לשבח. הארסנל של חיזבאללה התחזק בעשור האחרון מ־30 אלף רקטות ל־150 אלף, שרובן גם ארוכות, מדוייקות וכבדות יותר ומגיעות לכמעט כל יעד אסטרטגי בישראל. צהל יאטום את מנהרת חיזבאללה האחרונה שחצתה לישראל. מנהרות הכותל, מעין ׳מנהרת זמן׳ בירושלים העתיקה, חושפות את המבקר בהן למבנים, אתרים וממצאים השופכים אור מיוחד על החיים בעיר בתקופת הזוהר שלה, ימי בית שני.

גויסו כוחות שונים למילואים למערכים מסוימים כמו לאמן ולחיל האוויר.

צהל יאטום את מנהרת חיזבאללה האחרונה שחצתה לישראל. ברקע מבצע 'שומר החומות' המתנהל נגד חמאס, הערב פורסם כי חיזבאללה בנה רשת מנהרות תת קרקעיות בתוך שטח לבנון, כשהמטרה להפתיע את כוחות צהל במקרה שהאחרונים. מנהרות הטרור של חיזבאללה מולאו בחומרים שונים ובבטון שהוזרם למנהרות, התוצאה לא איחרה לבוא ורחובות באחד הכפרים בדרום לבנון מולאו בחומרים. עד כה לא דווח על נפגעים בלבנון. היום השמיני למבצע מגן צפוני וכבר שלוש מנהרות חיזבאללה התגלו בשטח ישראל. האם יוניפיל ,באמת, מתעלם מהימצאות מנהרות באזור בו חיזבאללה אינו מורשה להיות נוכח בכלל? גויסו כוחות שונים למילואים למערכים מסוימים כמו לאמן ולחיל האוויר. מפעילות חיזבאללה בגבול עולה כי הארגון הופתע, ולא קישר בין המהלכים האחרונים בישראל לסוגיית המנהרות. בעצם, דמיינו צי שלם, המשוגר בו ברגע, מציף את כבישי ישראל, חוסם מנהרות ומחלפים, מתפוצץ על בסיסים. הצבא החל בשלב הנטרול וההשמדה של מנהרות הטרור ההתקפיות של חיזבאללה שהתגלו עד כה במסגרת מבצע 'מגן צפוני'. עוד נתגעגע למנהרות של חיזבאללה: ארגון הטרור חיזבאללה בתגובה לתקקיפות צהל בדרום לבנון: חיזבאללה חפר מנהרות נגד ישראל.

הרב המקובל יהודה ויד ימינו הרב משה, לצורך איתור מנהרות חיזבאללה בצפון חיזבאללה. היום הראשון של מבצע מגן צפוני.

Posting Komentar

0 Komentar

Ad Code